Pagina's

vrijdag 25 mei 2012

Moederdag II

Moederdag is natuurlijk alweer voorbij maar bij het opruimen op mijn werk zag ik onze creatie van dit jaar weer staan. Ik was eigenlijk best tevreden met het resultaat. Het was een activiteit die iedereen goed kon doen. Het is een koffiemelkflesje beplakt met cadeaupapier (het idee komt uit het tijdschrift "Mijn creatieve hobby"). Vervolgens heb ik het afgelakt en hebben we van vloeipapier een bloem gemaakt. De bloem komt uit het boek "Eline's huis" van Eline Pellinkhof.
Dit is mijn voorbeeld exemplaar en ik heb de kleuren van het flesje rustig gehouden. Er waren uiteraard hele flitsende en zeer kleurrijke creaties ontstaan. Mijn bloem is gemaakt van een servet en dat geeft een mooier effect dat het vloeipapier wat ik op mijn werk gebruikt heb.

Het geheel is tenslotte ingepakt in een stukje cellophane en begeleid met een eigen gemaakt gedicht, nou wie wil er 's morgens niet mee gewekt worden?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra