Pagina's

woensdag 29 augustus 2012

Snif snotter

Grrrrrrrrr, ik heb gezelschap gekregen van H1N1 type A of zo iets dergelijks. Influenzavirussen worden altijd aangeduid met een dergelijke letter/cijfercombinatie. Ik ben net op de valreep van de vakantie snipverkouden geworden. Vandaag heb ik al sniffend doorgebracht maar het heeft me niet weerhouden van een leuk uitje.


De hofleverancier van mijn moeders quiltlapjes is gesloten en dus moest ze op zoek naar een ander. Die is gevonden! Veltrop is de naam. Een enig zaakje met een lapjessssssssss, geweldig. Ik heb mij ook laten verleiden tot een workshop quilt maken. Als het even meezit, heb ik met kerst mijn eerste quiltje voltooid. Maar voorlopig moet ik het doen met een lapje voor een broekje voor mijn nieuwe pop.

Wordt vervolgd...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra