Pagina's

maandag 22 oktober 2012

herfstvakantie

Heerlijk het is herfstvakantie! En wat een weer. Ik heb gewoon in mijn truitje buiten gelopen. Vandaag ben ik met mijn ouders en mijn kinderen naar het vakantiepark geweest waar ik al vanaf mijn 6e jaar kom (dat is inmiddels al heel wat jaartjes). Vroeger gingen we er altijd op vakantie in de zomer, nu gaan we af en toe een weekendje. En vandaag dan een dagje. Het was zalig!


En omdat het dus vakantie is, ben ik ook met de oudste weer naar een aanschuifworkshop bij Marjolein Zweed geweest. Dit keer werd het een theepot. Heel eenvoudig maar erg leuk als cadeautje.


Voor de vakantiegangers, nog een fijne vakantie. En voor de harde werkers onder ons; werkse deze week.

1 opmerking:

  1. Geniet van jullie vakantie, hier is 'ie alweer voorbij!! Leuke theepot zeg!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra