Pagina's

donderdag 29 november 2012

Adventswap

Gisteren heb ik mijn pakketje voor de adventswap (van het keetje van Lien) verstuurd. Altijd weer spannend of het goed aankomt en of de cadeautjes in goede aarde vallen. Het was enig om er aan te werken. Ik ben ook wel benieuwd wat ik terug krijg en dan wel keurig elke dag een cadeautje uitpakken en niet alles tegelijk!!

pakket voor Mariska
Nu ben ik niet zo slim geweest, bedacht ik mij net. Ik heb namelijk de lijst met de volgorde van de cadeautjes weggegooid. Ik weet dus niet meer op welke dag Mariska welk cadeautje krijgt. Nu kan ik pas na de 24e mijn geknutsel op mijn blog zetten anders ziet ze het te vroeg. Mariska heeft geen blog dus daaraan kan ik het ook niet zien. Suffffff! Nog even geduld dus.

2 opmerkingen:

  1. Haha, niet zo handig nee, dan moeten we tot kerst wachten om te zien wat voor moois je hebt gemaakt. Mooi ingepakt!!
    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mag jij een hoop cadeautjes uit gaan pakken als jij je swap binnen krijgt! Ben wel heel benieuwd naar wat jij allemaal gemaakt hebt...maar ik wacht wel tot na kerst voor de foto's ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra