Pagina's

zaterdag 10 november 2012

Geheimzinnige ogen

Allereerst een warm welkom aan mijn nieuwe volgers. Leuk dat jullie een kijkje bij mij komen nemen. Dan wat hield mij bezig de afgelopen dagen...

Ogen blijven ingewikkeld. Ik ben druk bezig met de advent swap van het keetje van Lien en daarvoor maak ik een projectje met ogen. Het klinkt allemaal heel cryptisch en dat moet ook want, hoewel mijn maatje geen blog heeft, zou ze toch een kijkje kunnen nemen bij mij. Vandaar dus. Het is een gehaakt object dus doe ik daar dan gehaakte ogen op of kunststof veiligheidsogen of ogen van vilt of geborduurde ogen? Ik heb het allemaal overwogen. Kunststof viel af want die maat had ik niet in huis en geborduurde leek me toch te ingewikkeld. Dan van vilt:











De foto's zijn van te dichtbij genomen dus is het helemaal scary maar echt een succes vond ik het even goed niet. Haken werd te groot. Dup dup... Eindelijk is het dit geworden. Ik dacht veel te moeilijk:

Oogjes van een beetje zwart vilt.
Om dan nog even geheimzinnig te blijven een sneak preview in het RR boekje voor Melanie:


Fijn weekend allemaal.
Groetjes Sandra

4 opmerkingen:

  1. De oogjes maken of breken een popje inderdaad. Nou die van jou zijn wel heel mooi gelukt hoor! Hier ook erg druk met de adventswap, gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke pop zeg!!!
    En leuke sneak voor Melanie ook
    Voor jou heb ik een sneak op mijn eigen blog gezet maar dat had je vast wel al gezien op 't forum van RRN
    zo niet hier is de url:
    http://beetjevanditzusenzo.blogspot.nl/2012/11/sneakpeak-voor-sandra-en-postcrossing.html
    Veel knutselplezier verder
    groetjes Marika

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra