Pagina's

dinsdag 1 januari 2013

Give away kerst met vilt

Vandaag het huis weer in `normale` toestand teruggebracht. Alle kerstspulletjes terug in de doos en op zolder opgeborgen. Onze boom is in de loop der jaren een verzameling van van alles geworden. Stylistisch gezien niet je van het, zeg maar. Geinspireerd door alles wat ik heb gezien de afgelopen weken, besloot ik volgend jaar ook styliste te gaan spelen met Kerst en dat de inrichting van de boom als eerste project aangepakt gaat worden. Dus nu bruikbare ballen in het ene doosje, nostalgie in het andere doosje en een hopeloze gevallen in de vuilnisbak (het kostte moeite maar ik heb het gedaan). Toen kwam ik erachter dat ik een aardige verzameling Kerstvilt heb aangelegd de afgelopen jaren. Die kunnen, stylistisch gezien, volgend jaar echt niet allemaal meer in die boom. Ik heb een setje samengesteld en wil jij die in je boom hebben hangen, volgend jaar, laat dan even een berichtje achter. Dat kan tot zaterdag 5 januari, zondag maak ik dan de winnaar bekend.


3 opmerkingen:

  1. whoehieeeeeeeeee echt wel ♥♥♥♥ wat een schitterende spullen zeg

    ik waag een kansje hoor
    en zal een link op mijn site zetten

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, ik vind ze super hoor!!
    Ik waag een kansje en zet een linkje op mijn blog!

    Veel liefs, Juliƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hey, ik doe ook mee! Mijn boom kan iets nieuws en moois gebruiken... :)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra