Pagina's

vrijdag 1 maart 2013

Geronimo Stilton

Een poosje geleden waren de nationale voorleesdagen. In het kader daarvan haalde ik mijn Geronimo Stilton weer even uit de mottenballen. Ik heb hem ooit gemaakt voor mijn jongste voor, ik geloof de kinderboekenweek. Voor wie de boekjes niet kent. Geronimo Stilton is een muis die hoofdredacteur is van een krant. Samen met nog een paar muizen beleeft hij allerlei avonturen. De boeken zijn in hele aparte en grappige letters geschreven en de basisschooljeugd is er dol op.

     



 mijn Geronimo Stilton

Vorig weekend maakte ik nog deze kussentjes voor op de bank van mijn jongste en voor op de kamer van mijn oudste.



7 opmerkingen:

  1. ja ik ken het muisje ♥♥♥

    en wat een leuke dingen maakte je weer

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk die zelfgemaakte Geronimo (idd ergggg leuke boekjes, ook om voor te lezen)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieve zelfgemaakte muis!
    Je kussentjes zijn ook heel leuk geworden!

    Veel liefs, Juliƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke knuffelmuis en je kussens zijn ook top geworden!!Fijn weekend,groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die boeken zijn hier ook erg geliefd! Leuk dat je de muis hebt nagemaakt, goed gelukt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En of ik Geronimo Stilton niet ken, ons gasten waren
    tot een paar jaar terug aan verslaafd, maar ja alles
    gaat voorbij ....
    De gezellige kussens zijn mooi gemaakt, alsook Geronimo.
    Nog een fijn weekend,
    liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Owwww die Geronimo ..... geweldig!!!!!!!!!!!!

    Mooie kussentjes ook :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra