Pagina's

vrijdag 29 maart 2013

Taart

Voor mijn verjaardag had ik een workshop taart versieren gekregen. Nu is mijn verjaardag alweer enige maanden geleden maar afgelopen week was het dan eindelijk zover en togen mijn oudste en ik naar de taartmakerij om onze kunsten te beproeven. Dit was het resultaat van mijn taart:




Nu probeer ik de calorieën een beetje de baas te blijven dus heb ik de taart van mijn oudste en de helft van de mijne ingevroren voor de eerstkomende verjaardag.

Van de week had ik op mijn open haard de lente in huis gehaald (buiten wil het namelijk niet lukken, sneeuw op 29 maart!!!). Maar mijn oudste vond dat het niet genoeg op Pasen leek dus heeft ze zich ook nog even uitgeleefd.

De kippetjes zijn gevild.

Allemaal fijne paasdagen. 

Groetjes Sandra

14 opmerkingen:

  1. Wow die taart meis ... prachtig!!!!

    Hele fijne Paasdagen!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een pracht taart zeg..zou bijna zeggen dat heb je al vaker gedaan ☺
    en wat een gezellig paas tafereel , geniet erven
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi paastafereel zeg!!
    De taart is ook erg leuk!

    Groetjes, Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een heerlijk taartje, hoe laat zal ik langskomen, haha? Fijne Paasdagen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hallo,
    prachtige taart, lijkt me een leuke workshop.
    Mooie paas versiering trouwens.

    groetjes sannie
    ps: wens je fijne paasdagen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige taart! Het ziet er gezellig uit bij je.
    Wij hebben zon hier, maar ze verwachten nu ook sneeuw!
    Fijne paasdagen!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, wat een mooie taart! En wat ziet het er paasgezellig uit zeg! Nu schijnt het zonnetje.. eventjes ;-) Fijne tweede paasdag! liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige taart, groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi, I ԁo belіeve this is a great site. Ι stumbledupon it ;) I may rеvisit yet
    again sinсe і hаve book marκed it.
    Moneу anԁ fгeedоm is the greatest wаy to change, may you
    bе rich and cοntinue to help others.

    Visіt my page - babydeken

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Thank yοu fоr the good writeuρ.

    It іn fact was а enjoуment account it.
    Glance compleх to fаr аԁded аgreeable from you!
    By the waу, how can wе be іn contact?

    Here is my webpagе - kraamcadeau kopen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fantastіc site you have heгe but I was ωantіng to know if you κnew of any message boaгdѕ that cover the same topiсs talked аbοut here?
    I'd really like to be a part of online community where I can get responses from other experienced people that share the same interest. If you have any suggestions, please let me know. Thanks a lot!

    My site goedkoop bellen naar het buitenland

    BeantwoordenVerwijderen
  12. It's truly very complicated in this busy life to listen news on Television, so I simply use the web for that reason, and obtain the most recent information.

    Stop by my blog; kraamcadeau met naam

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Great post and amazing blog?
    I would love we follow each other.
    Please, tell me if you agree with me.
    Come to visit me, dear!
    Love
    Nina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra