Pagina's

vrijdag 18 oktober 2013

Heerlijk verwend

Zoals ik al schreef in mijn vorige blogje deed ik mee met de HAS van Dreamstuff. Juf Leej en ik werden maatjes. Ik stuurde haar dit en zij stuurde mij dit:


Het dienblad en de lampionnetjes voegde ik zelf toe.




Een gave tashanger!

Helemaal te gek hoof juf Leej! Ik ben er echt heel erg blij mee. Het hele tafereeltje staat te pronken op mijn salontafel. Ik kreeg ook nog een mooie houten krans maar die ben ik aan het aankleden met lampionnetjes en die laat ik later nog zien.

Allemaal fijn weekend.

herfstige groetjes 

Sandra

18 opmerkingen:

  1. Leuk zo'n swap: twee mensen blij! En de voorpret en spanning vooraf...
    Je hebt hele leuke herfstcreaties gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een heerlijke herfstsfeer! Haha, en ik snap wel dat jij blauw in je kast hebt hoor, je moet je naam toch eer aan doen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige HAS (geen idee waar dat voor staat hihihihi) dus ik zeg maar SWAP hahahahaha
    Echt prachtig!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat gezellig zal dat staan helemaal leuk hoor deze HAS .....
    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw, wat een geweldige ruil zeg, echt te mooi!
    Wat zal dat mooi staan op je tafel <3.

    En je blog vind ik super geworden. Ga je even mailen xxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke dingen heb je gekregen, maar ook jouw cadeautje was zeker de moeite waard! Benieuwd naar de krans die je nog gaat maken!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Via Haakjuffie kom ik even bij je op visite. Ik was nogal nieuwsgierig geraakt naar jouw prachtige popjes. Wat 'n dotjes, zo lief! Fijn weekend!

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat je er blij mee bent! Ben benieuwd naar je krans... Ik wou hem eerst ook pimpen, maar zelf doen is veel leuker toch ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een verwennerij. Een heerlijk herfsttafereel is het zo.
    Ik kijk uit naar de krans.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooo wat mooi allemaal. Ja, dat is pure verwennerij hoor !!!
    Grtjs
    Daniƫlle

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk, je nieuwe "bloghoofd".

    Groeten van Juffrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo, mooi gehaakte spullen heb jij gekregen! Logisch dat je daar blij mee bent.
    Bedankt voor je deelname aan de Handmade Autumn Swap!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieve Sandra ..♥
    Bedankt♥ voor je lieve♥ berichtje..;))
    Als ik al je mooie posten lees word ik blij ook van je kabouterje Lilly♥ zo lief met haar mooie kleertjes aan ..;))
    Je♥ bent ook weer heerlijk verwend♥met al die mooie gemaakte herfst♥ spulletjes ..;))
    Geniet♥ meid Liefs♥ van Mij Gaby..♥

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Echt heel leuk zo n swap! En wat staat dat gezellig! je bent echt verwent!!! Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk om zulke leuke dingetjes te maken en elkaar daarmee te verrassen!

    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat ontzettend leuk die gehaakte herfstdecoraties, ennehhh, jij houdt dus ook van appelflappen ;-)

    Dank je voor je reacties.

    Groetjes Patricia
    www.landelijkwonen.info

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra