Pagina's

woensdag 9 oktober 2013

updateje blauw

Ik vond het wel weer eens tijd voor een blauw blogje. Ondertussen ben ik met van alles bezig maar niets is nog af dus dat komt later. Het begon allemaal met deze mooie envelop:


Daarin zat allemaal leuks van Haakjuffie, o.a. dit. 


Blauwe bessen thee van haakjuffie en de beker van mijn jongste.
Voor mijn verjaardag kreeg ik ook blauw:

mijn persoonlijke broodtrommel

blauwe lintjes en knoopjes van mijn oudste

en dit is de binnenkant ..

van deze.
Deze kreeg ik nog van mijn jongste, twee echte herfstpakketjes. Die moet ik natuurlijk snel gaan maken.


Tenslotte geniet Misty hier nog even van de laatste mooie herfstdagen.

Onze nieuwe kussen ook met een blauw accentje natuurlijk.

Allemaal nog een fijne week,
groetjes Sandra

van de jongste




14 opmerkingen:

  1. Owwwwwwwwwwwww... wat ben je heerlijk verwend!! Hele leuke spulletjes allemaal.
    Maar............. je persoonlijke broodtrommeltje! Helemaal geweldig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. owwww feliessssss dan met je verjaardag en wat een heerlijke en lieve kado's zeg

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke cadeautjes allemaal. En bedankt voor je lieve (zelfgemaakte?) kaartje. Erg mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog van harte met je verjaardag! Heerlijk om zo verwend te worden...
    Ik houd ook erg van blauw, het is een heerlijke kleur!

    grtjs, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie broodtrommel!
    De theepot heb ik ook pas van iemand gekregen leuk is ie he.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke cadeautjes. Zo mooi zo blauw en allemaal voor jou ;-)
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuke cadeautjes en blauw is natuurlijk een prachtige kleur ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een leuk blauw blogje waarvan we allemaal mogen meegenieten!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een zalig blauw blogje zeg..... brengt me op een idee ;)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke verwennerijtjes.
    Ik zal het je wat makkelijker maken om me te vinden :-)
    Groetjes, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nog van harte! en met de 29 dagen geven begin ik 1 november...dus hou me in de gaten haha
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk zeg Sandra! Ja ik ben nog verder gegaan met mijn pop, pruikje bijna af en ze wordt erg leuk. En jij? Groetjes Wenyd

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra