Pagina's

donderdag 1 mei 2014

servies beschilderen

Gisteren heb ik, met een vriendin, een workshop servies beschilderen gedaan (zij kreeg dit voor haar verjaardag van mij). Het was weer bij Laura van Basic Lodge in Slootdorp. Ik was daar al eerder en ook nu was het weer heel gezellig en sfeervol.

Ik besloot een serveerschaal te beschilderen en natuurlijk wilde ik een strandtafereel. Ik had inspiratie opgedaan op het www en zo werd het:

Bij de thee


bij de borrelnootjes


eindresultaat


Allemaal nog een fijne dag.

Groetjes Sandra

11 opmerkingen:

  1. spannend maar heel erg leuk !!
    Groetjes albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is is leuk geworden Sandra, weer eens iets heel anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijk zomergoed! Leuk bij de bbq!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gelukt! Mag je trots op zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk verjaardagscadeau om te geven èn om te krijgen. Jij kunt echt ontzettend goed tekenen.

    Groeten van Juffrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie tekening heb je op je schaal geschilderd, echt knap gedaan! Heel leuk om zoiets cadeau te krijgen, deze schaal ga je zeker nog heel vaak gebruiken!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooo, leuk. Het vakantie gevoel komt helemaal naar boven.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heb je dat zelf gemaakt? Wauw! Laat de zomer maar komen met lekkere hapjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra