Pagina's

dinsdag 1 september 2015

tuin

Het thema was tuin en de cadeautjes moesten met verschillende technieken gemaakt zijn (naaien, haken, breien, hout, papier, vilt enz). Dat waren de voorwaarden van de zomerswap van juffrouw Mier en mij. Dat resulteerde in de volgende producten mijnerzijds:

een badje


Een moestuinbak, kippetjes, een zomerse tuinbroek met een vestje (geshowd door Saar) voor de frisse dagen.


een hangmat voor de hele zomerse dagen

Een recept voor courgette-uit-eigen-moestuinsoep.

En een zelf samengesteld DIY pakketje om een vaasje te versieren
met daarin een papieren bloem .
Zo'n moestuin blijf ik aantrekkelijk vinden. Lekker eten uit eigen tuin lijkt mij wel wat. Mijn Saar zuchtte maar weer eens diep. "Niet te romantisch nu, waarschuwde ze. Beperk jij je nu maar tot de bakken in de tuin daar heb je net tijd genoeg voor". En ze heeft natuurlijk weer gelijk, bedacht ik mij terwijl ik nippend aan de thee in de hangmat hing.

Fijne week allemaal.

groetjes Sandra

16 opmerkingen:

  1. Wijze Saar... Wat heb jij een fantastisch swap pakket samengesteld! Mooi, veelzijdig en ontzettend veel werk in gestoken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een kei-leuk pakket! Hoe krijg je het verzonnen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. geweldig leuk en dat zwembad zo lief...
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bij mij kunnen jullie zien dat spullen met heel veel enthousiasme zijn ontvangen en meteen door de poppendames in gebruik zijn genomen. De leuke diy bewaar ik nog even voor een later moment. De courgettesoep staat voor dit weekend op de planning.

    Sandra, je hebt trouwens nog niet alles laten zien, we kregen ook nog een mooi bankje/tafeltje voor onze minipopjes en een kippenhok.

    Bedankt maar voor deze leuke en originele 'ruilhandel'.

    Groeten van Juffrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe leuk allemaal ...
    Fijne woensdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk pakket heb je samen gesteld! Ik lees hierboven dat juffrouw Truus er blij mee is.
    XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Complimenten, je hebt er ontzettend veel werk van gemaakt, het kan niet anders of de poppendames van juffrouw Truus waren er blij mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldige swap. Juffrouw Mier is weer erg verwend.
    Saar heeft gelijk hoor, een moestuin kost veel tijd en je moet ook maar afwachten of alles lukt.
    Tot volgende week in het Haakcafé??

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi allemaal! Dat tuintje! Geweldig!
    Groetjes,
    Akkelien
    (debreimeisjes.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk bedacht van je voor de zomerswap met juffrouw Mier. Je hebt ze echt wel verwend. Ja, ik moet Saar helaas ook gelijk geven, een moestuin vraagt tijd.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een eigentijds idee! Een moestuinbak! Super leuk bedacht!
    En prachtig gemaakt! En een goede oogst! ;-)

    Groetjes van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  12. um blog muito alegre e feliz !!!
    gostei muito !!
    :0)))
    http://elianeapkroker.blogspot.com.br/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. O, wat een fantastische cadeautjes heb je gemaakt! Die moestuin en kippetjes, geweldig toch! Maar ook het badje en de hangmat en zeker ook de andere cadeau's, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw wat leuk! Dat badje is ook echt supercool ;) Mooi blog heb je, ik kom zeker vaker langs.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra