Pagina's

vrijdag 18 september 2015

Uit de losse pols

Drie keer raden wat het nieuwe thema op mijn werk is:


De basis van dit manneke is het amigurumi basic doll pattern van Beth Webber. Bij dit patroon zijn alle onderdelen van het popje los gehaakt. Ik heb de hele mikmak aan elkaar gehaakt voor de stevigheid. Ook shopte ik op het www voor inspiratie voor zijn kleuren en kleding. Et voila dit is het resultaat. Een brandweerman van 25 cm lang. Niet alles is even goed gelukt en sommige dingen zou ik een volgende keer anders doen (zoals de kleurovergangen, wat een gehannes vind ik dat) maar daar heb ik nu geen tijd voor. Er moet maandag mee gespeeld worden.

Fijn weekend.

Groetjes Sandra

10 opmerkingen:

  1. Wat een leuk brandweermannetje! Grappig dat je zelf zo kritisch bent, voor mijn gevoel is hij helemaal perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi gemaakt, tof, leuk groetjes,
    Jacky

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Onmiskenbaar brandweerman! Daar zal veel mee gespeeld worden, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit herkent toch iedereen!!! Prachtig gehaakt, hij lijkt er sprekend op.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een stoere vent! Die heb je super leuk gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Daar zullen de kindjes blij mee zijn! Leuk! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is STOER! Misschien heeft hij nog wat knechtjes nodig?
    Dat je dat zo maar uit je mouw schudt ....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij kunt wel vinden dat hij niet perfect is, maar ik vind het een super brandweerman en dat uit de losse pols!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra